Welcome to Land Rover Defender Sri Lanka. Please log in or sign up.
Total Members
49
Total Posts
539
Total Topics
303

Recent posts

Recent posts

#31
 මචං, මේක තමා දැන් හැමතැනම තියෙන්නෙ. සාමාන්‍යයෙන් ගාන අනිත් ඒවට වඩා ලොකුවට අඩුයි නම් ඒක හොයාගන්න ලේසිම ක්‍රමයක්. නියම Bosch සෙට් එකක් ගන්න නම් 8,000 නෙමේ 12-15,000 ක් වත් වෙන්න ඕනේ. පොඩි පොඩි විස්තර හොදට බලන්න. නියම පාට්ස් වල නම් හොඳ නිමාවක්, ලාංඡනවල පැහැදිලි අකුරු, ඔන්ලයින් බලනවා නම් අනුක්‍රමික අංක තියනවා. සමහර වෙලාවට 2,000ක් ඉතුරු කරගත්තට පස්සේ 200,000ක් විතර වියදම් වෙන්න පුළුවන්. ඒ නිසා හොදම පාට්ස් බලලා ගන්න!
#32
සහෝ, රක්ෂණ සමාගම් "ලෑන්ඩ් රෝවර්" දැක්ක ගමන් මිල අධික අලුත්වැඩියාවන් සහ මාර්ගයෙන් පිටත අනතුරු ගැන සිතනවා. ශ්‍රී ලංකා ඉන්ෂුවරන්ස් එකේ ටිකක් බලන්න, ඒකෙන් මගේ 2003 TD5 එකට 110,000 ක් පමණ හොඳ ගානක් දුන්නා. ඒ වගේම ජනශක්ති සමහර වෙලාවට සාධාරණයි. ප්‍රධාන කේස් එක තමයි මොඩිෆිකේශන් ගැන සඳහන් නොකිරීම සහ ඒක සාමාන්‍ය මාර්ග භාවිතය සඳහා පමණක් බව අවධාරණය කිරීම. සමහර අය "වාණිජ වාහන (commercial vehicle)" කාණ්ඩය ලෙස ලියාපදිංචි කරනවා එතකොට අඩු මිල ගණන් ලැබෙන්නේ. ඔයාට 4x4 ක්ලබ් එක හරහා ගෲප් ඩිස්කවුන්ට් එකක් ලබා ගන්න පුලුවන්ද කියලා බලන්න. භාවිතය ගැන බොරු කියන්න එපා ඒකෙදි
#33
කෑගල්ලේ රන්වැල්ල ප්‍රදේශයේ British Hub කියලා ස්ථානයක් සොයා ගත්තා, ඒකලෑන්ඩ් රෝවර් වැඩ පිළිබඳ හොදයි කියලා කියනවා. ඒ වෙබ්සයිට් එකට ගියාම නම් හොද තැනක් වගේ. හොද මොඩිෆිකේශන් ටිකක් කරගන්න මගේ 1987 ඩිෆෙන්ඩර් 110 ඒකට ගෙනියන්න හිතන් ඉන්නවා. ඒක කොලබින් ටිකක් දුර තියෙන්නේ ඒත් ඒකේ වැඩ හොදයි නම් ගියාට පාඩු නෑ කියලා හිතනවා. කවුරුහරි මේකෙන් වැඩ කරගෙන තියනවාද? වැඩ කොහොමද මෙයාලගේ? ගනන් එහෙම කොහොමද? දන්න කෙනෙක් උදව් කරන්න
#34
මචංලා, මාකට් එකට එන ව්‍යාජ කොටස් ගැන මාර අවුලකින් ඉන්නේ. පිටකොටුවේ කඩේකින් නියම Bosch glow plugs කියලා හිතලා මම රු. 8,000 කට ගත්තා, සති 2 ක් යනකොට තේරුනා චයිනා කොපියක් කියලා. දැන් මට මොකක් ගත්තට් ඒක ගැන සැකයක් තමා තියෙන්නේ. කවරේ ලංචනේ ඔක්කොම ඒ වගේම තියනවා. ලොකු ලාබ ගන්න මෙහෙ කට්ටිය කරන වැඩ. එන්ජිමට හානි කරන කචයිනා කොපි දාගන්න කලින් උපදෙසක් ඕනේ මචංලා.

 
#35
 >:( මචංලා, මම අලුතින් ගත්ත 2005 TD5 ඩිෆෙන්ඩර් එකට රක්ෂණයක් ගන්න ගියා, මේ අය ගණන් ඉල්ලනවා! සෙලින්කෝ වාර්ෂිකව 180,000 ක් කිව්වා, LOLC කිව්වා 220,000 ක්, සමහර සමාගම් දෙන්න බෑ කිව්වේ "ඉහළ අවදානම් සහිත වාහනයක්" කියලා. මොන මගුලක්ද, ඒක ෆෙරාරි නෙවෙයි, ඒක හොද වාහනයක්! මගේ යාළුවාගේ ප්‍රාඩෝ එක 80,000 කට රක්ශනය වෙනවා. ඩිෆෙන්ඩර් රක්ෂණය ගැන මම දන්නේ නැති රහසක් තියෙනවද? කවුරුහරි සාධාරණ තැනක් හොයාගෙන තියනවාද? මම වාහනෙන් වැඩක් ගන්න කලින් මේක වාහනේ එපා කරනවා!
#36
Could be a few things—check the fan clutch (it might be slipping under high load), and see if the intercooler is clogged. Also make sure the coolant system is properly bled—airlocks can cause this. A hood vent or electric fan mod helps on climbs.
#37
My Defender overheats only when climbing steep roads like Haputale or Nuwara Eliya. Normal in flat terrain. Coolant is fresh, radiator replaced last year. Any suggestions?
#38
Stunning build, bro! That combo is perfect for Sri Lanka. Would love to see some photos of the undercarriage + roof rack setup. How does it handle uphill climbs now with the OME suspension?
#39
Just finished a 6-month build on a 1994 Defender 110 – full body respray, Old Man Emu lift, snorkel, roof rack, and interior re-done. She's now ready for Knuckles + Horton Plains runs.
#40
Meetups & Defender Events / Next 4-wheel event
Last post by Shalitha_DK - Jul 21, 2025, 09:14 PM
Guys anyone know about when the next 4*4 Event happening?